Krok 1: Zeptejte se sami sebe: „Čím jsem výjimečný?“
Jak uvádí Forbes, osobní značka musí být založena na určitých osobních kvalitách, které jsou vám vlastní. Nesnažte se být někým, kým nejste, a podpořte a rozviňte své skutečné dobré vlastnosti. Jádro vaší osobní značky by mělo odpovídat na otázku: „Čím je tento člověk nápomocen ostatním a jaký je jeho přínos pro okolí?“ Podpořte ty vlastnosti, které nějakým způsobem pomáhají lidem kolem vás.
Krok 2: Prokazujte své silné stránky při každodenních činnostech
Vlastnosti v rámci vaší osobní značky by se měly promítat do všeho, co děláte. Nejlépe jak v osobním, tak pracovním životě. Pokud chcete, aby vás lidé viděli jako stoprocentně spolehlivého člověka, musí na vás být spoleh vždy a všude. Pamatujte však, že budování osobní značky je dlouhodobý proces, který zabere určitý čas.
Krok 3: Propagujte svoji osobní značku
Nečekejte, že lidé si jednoduše vaší nové značky všimnou a začnou ji automaticky přijímat. Musíte ji aktivně propagovat. Sdílejte na profesních sítích články týkající se vaší expertízy, představujte se jako profesionál v určitém oboru, poukazujte na své manažerské dovednosti, dovzdělávejte se ve vámi vybraných oblastech a pečlivě si budujte pověst odborníka. Nenechte nikoho na pochybách, kdo jste a co děláte a čeho si na sobě sami vážíte.
-mm-