- Když uslyšíte členy vašeho týmu hovořit o jejich zkušenostech z pozice zákazníků, zaveďte diskusi o tom, jak se cítili při koupi daného produkty či služby. Jakmile pochopí emocionální dopad poskytování služeb zákazníkům, sami zapracují na tom, jak budovat efektivní vztahy. - Když vidíte členy vašeho týmu, jak dodržují firemní pravidla, pochvalte je, že posilují firemní hodnoty. Zaznamenáte-li například, že zaměstnanec rychle vyřizuje telefonické dotazy zákazníků, pochvalte ho za demonstraci vnímavosti vaší firmy. - Když zaznamenáte reptání zaměstnanců ohledně zákaznických připomínek, požádejte je o konkrétní názory. Diskuse pomůže odhalit problémy ve vašich službách nebo produktech a pozitivně směrovat soustředění týmu. - Když zjistíte, že zaměstnanci provádějí složitá rozhodnutí, která firmě přinesou dlouhodobé výhody, oceňte jejich snahu dívat se dopředu. - Když si všimnete, že zaměstnanci jsou pod velkým tlakem, vyzvěte je aby opustili své stoly, prošli se, doplnili tekutiny a zhluboka dýchali. Totéž hlídejte i u sebe. - Pokud vaši zaměstnanci potřebují povzbudit a přizpůsobit své postoje, požádejte je, aby sledovali úspěšné jednání kolegů a zapisovali je. Tyto poznatky pak publikujte souhrnně například každý týden na nástěnce nebo prostřednictvím e-mailu.
Přestože **momenty učení** nemohou plně nahradit tradiční ani on-line vzdělávání zaměstnanců, představují příjemný a silný způsob zachování prostředí pokračujícího osobního rozvoje.