Dalším důležitým krokem je ujasnění komunikačních strategií. Předtím, než seznámíme své zaměstnance s plánem řízení změn, bychom je měli také informovat o tom, proč jsou nové plány nutné, jaký prospěch z nich budou mít ti nejvýkonnější pracovníci, jak se liší od těch dřívějších, co zůstává beze změny apod. Dále je potřeba navrhnout systém odměňování.
Zaměstnanci by měli mít k dispozici tabulky výpočtů odměn (např. v Excelu). Podle nich si totiž mohou stanovovat své vlastní profesní cíle. Tabulky by měly obsahovat obecnou část, do které by si zaměstnanci zadali základní plat a stanovené cíle, dále část s výpočtem jednotlivých komponent odměn a část s grafy, kde si mohou zaměstnanci vše prohlédnout v grafické podobě. Zdroj: HotJobs.com - pracovní portál Zobrazit přehled článků ze zdroje HotJobs.com