Prvním nečekaným vyrušením z práce mohou být například neohlášení prodejci nějakého zboží. Přijíždějí možná z daleka, ale takříkajíc naslepo, takže není důvod věnovat jim čas, pokud je jej nedostatek. Důležité je uvědomit si, že nejde o nic osobního a vysvětlit jim možnost domluvit si předem schůzku. Další vyrušení může mít podobu kolegů přicházejících na poslední chvíli s nějakým urgentním požadavkem. Těm je třeba vysvětlit, jak složitá ve skutečnosti jejich práce je a že na poslední chvíli se zvládat nedá. Třetí rušivá situace pak nastává tehdy, jestliže manažer právě pracuje na důležitém projektu a nechce být rušen. V takovém případě si může například na dveře své kanceláře umístit hodiny ukazující čas, od něhož bude k dispozici, nejlépe ještě s nápisem „Vrátím se v…“ Article source MadeForSuccess.com - stránky amerického manažerského konzultanta Chrise Widenera Read more articles from MadeForSuccess.com