Nepřeskakujte z jednoho úkolu na druhý

Svůj čas byste neměli ztrácet aktivitami, které postrádají skutečný smysl. Vždy se zajímejte o to, zda vaše práce na současném úkolu má nějaký význam. Jen tak budete vědět, z čeho byste měli udělat svou prioritu a co naopak můžete delegovat nebo odložit.

Ilustrační snímek

V podstatě jde o to, ptát se sama sebe, proč jste si zvolili zrovna tento úkol. I takto jednoduché otázky vám poskytnou to nejefektivnější vedení. A nakonec je to stejně zase o tom, stanovit si cíle a sledovat, jak se k nim blížíte, tvrdí web addicted2success.com

Máte toho hodně na práci?

Chcete-li být produktivní, musíte pečlivě uvážit, jaké úkoly přijmete. Nemůžete souhlasit s tím, že na svá bedra vezmete všechno. To by vás zaplavilo spoustou práce, aniž byste skrze ni skutečně dosáhli úspěchu. Ve skutečnosti je to tak, že lidé, kteří neustále pracují na jednom úkolu za druhým, jsou jen zřídkakdy ti nejproduktivnější pracovníci. Proč? Protože samotná činnost neznamená, že budou vidět výsledky. Vždy je žádoucí přemýšlet o tom, co děláte.

Plné ruce práce? Možná nejste tak efektivní, jak byste měli

Pokud můžete ten samý výsledek získat během několika hodin, je to mnohem lepší, než se k němu propracovávat celé dny. Už je to jasnější? Není to o neustálé práci. Spíše jde o dosahování stanovených výsledků.

Co může pomoci? Definujte si jasné cíle. Potom vymyslete, jakou strategií jich dosáhnete. Dalším krokem je sestavení detailního plánu a stanovení termínů splnění. Potom začněte pracovat na úkolech, které považujete za potřebné. Postupujte podle plánu a poznamenávejte si, jak na tom jste. Měřte vše, co můžete, abyste mohli posoudit, jak na tom jste.

-jk-

Zdroj: Addicted2Success - web věnovaný osobnímu rozvoji a úspěchu v podnikání i životě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Addicted2Success