Tyto tipy uveřejnil web Business Insider.
Nastavte si jasné cíle
Prvním krokem je vědět jasně, čeho chcete vlastně dosáhnout. A určit si, jakým směrem a jak daleko se chcete dostat. Sepište si proto své cíle a definujte je co možná nejpřesněji.
Když je to možné, delegujte práci
Delegování práce není známkou neschopnosti. Naopak – při správném využití je známkou dobré organizace práce. Jako manažer se proto naučte efektivně delegovat práci. A naučte to samé i své podřízené.
Více se spolehněte na automatizaci
Dnešní doba nabízí celou řadu automatizačních nástrojů a programů využívajících umělou inteligenci. Zkuste najít způsob, jak automatizaci využít ve své práci a zbavit se tak některých rutinních úkonů.
Určete si priority a nenechte se zahltit rutinními úkoly
Chcete pracovat chytřeji? Tak si lépe určete priority. Mějte jasno v tom, čemu se každý den chcete věnovat a do čeho chcete dát svou energii. A to vám pomůže nenechat se zahltit rutinními úkony.
Nezpomínejte relaxovat
Zní to lehce paradoxně, ale abyste pracovali efektivněji a chytřeji, musíte si plánovat i pauzy a čas na sebe. Pravidelně relaxujte, občas nechte práci prací, a uvidíte, že budete v práci efektivnější.
-mm-