Výsledkem programu je fluktuace na 3,3% a vzrůst prodeje o 47%. AGI obdržela národní cenu za vytvoření pozitivního pracovního prostředí. Filozofie podniku je zřejmá, lidé a jejich znalosti jsou jejím klíčovým jměním. Neustále hledá způsoby, jak sdělit zaměstnancům, že jsou součástí úspěchu podniku. Mezi další výhody, kterými management demonstruje, jak si váží svého lidského kapitálu, patří kromě bezplatného jídla a podnikové tělocvičny také místní prádelna, dětská místnost, přístup k osobnímu trenérovi, dotované masáže a mytí aut. Náklady na tento program jsou bezvýznamné, protože je vyváží produktivita spokojených pracovníků.
Kafetérie (bufet) se také stala místem, kde se mezi zaměstnanci vytváří nové vztahy a kde společně rozvíjí řešení. Také se tam konají pravidelně v pátek setkání týmů u oběda, kterým se říká „Story Time“. Na nich se manažeři dělí s týmem o úspěchy uplynulého týdne, včetně velkých obchodů i narozenin a svateb zaměstnanců. AGI nemá žádné oficiální soutěže nebo udílení cen, místo toho kombinuje okamžité rozpoznání výkonu a uznání s pravidelnými bonusy. Manažeři hledají odměny, které by ocenili každého pracovníka speciálně, individuálně. Zajímají se, co má který zaměstnanec rád, co je pro něj důležité. AGI také umožňuje svým zaměstnancům předat jejich znalosti dětem a každý měsíc pozve školáky na setkání, kde děti se zaměstnanci staví modely a učí se o letecké technologii. -ba- Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací. Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine