Můj bývalý šéf je teď mým klientem

Pan Lieb pracoval jako manažer v jedné společnosti, když byl několika různými lidmi osloven, zda by byl dostupný i pro nezávislou práci. A tak odešel na volnou nohu. Pracovat sám pro sebe ho bavilo, ale vždy chtěl nějakého solidního stálého klienta. Přišel s plánem na outsourcing vlasní práce ke svému bývalému zaměstnavateli, vysvětlil mu, že dostane stejné výsledky peněžně efektivnější cestou, a jeho bývalý zaměstnavatel souhlasil. Teď pan Lieb pracuje pro bývalého zaměstnavatele jednou týdně, je stále dostupný na telefonu a přesto je stále na volné noze.

Počet lidí, kteří se stali samostatně výdělečnými osobami, vzrostl v roce 2003 z 8,9 milionu na 9,3 milionu. Pokud k nim patříte, můžete si vzít příklad z pana Lieba a učinit ze svého bývalého zaměstnavatele svého klienta. Společnosti jsou nyní otevřené všemu, co jim ušetří peníze a zvýší výkonnost. Zde je několik tipů, jak to udělat:
* Nebuďte bývalému šéfovi příliš vděční za příležitost. Zbytečně byste se mu snažili přizpůsobit.
* Zůstaňte ve spojení s bývalými kolegy, mohou být vaši největší fanouškové a pomoci vám.
* Ale nezapomeňte, že jsou to vaši „bývalí“ kolegové.
* Mějte plán na zpestření. Je ve vašem psychickém i finančním zájmu získat i další klienty co nejdříve. Mějte ale na mysli, že váš bývalý zaměstnavatel, a nyní váš klient, nebude pravděpodobně nadšený, když budete pracovat pro jeho největší konkurenci.
-ba-
Zdroj: Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startup Journal