- důvěra v nejvyšší vedení podniku – 14%
- možnost využít své dovednosti v práci – 14%
- jistota, bezpečnost práce – 11%
- konkurenceschopnost odměn – 11%
- kvalita podnikových výrobků nebo služeb – 10%
- absence pracovního stresu – 7%
- čestnost, upřímnost a integrita podnikového obchodního jednání – 7%
- ostatní faktory – 26%
Nasazení zaměstnanců bylo považováno za totéž jako loajalita k zaměstnavateli, ale dnešní zaměstnanci hledají zaměstnavatele, u kterého mohou být hrdí, že pro něj pracují, a jemuž důvěřují. Tento smysl pro důvěru ve vedení je skutečně klíčovým faktorem nasazení zaměstnanců, který vytváří pro podnik ekonomické hodnoty. Zaměstnanci také mimo jiné sestavili seznam sedmi faktorů, které je vedou k důvěře v senior management. Na tomto seznamu najdeme podporování nejkvalifikovanějších pracovníků, získání podpory pro obchodní směr, motivování pracovníků k výkonu na vrcholové úrovni a vysvětlení důvodů stojících za hlavními obchodními rozhodnutími.
-ba-