Mnoho tváří angažovanosti zaměstnanců

Pro Brity a Američany je zásadní respekt. Francouzům a Indům záleží nejvíce na práci, kterou dělají. Němci posuzují zaměstnání podle toho, s kým pracují, Japonci podle platu a Číňané podle benefitů. Vyplývá to ze studie personálně-konzultační společnosti Mercer, která proběhla ve 22 zemích a zaměřila se na to, co vede k angažovanosti zaměstnanců. Zaměstnanci posuzovali 12 různých faktorů, mezi nimiž obecně zvítězil respekt.

Zaměstnanci ve všech zemích kladli na vysoké příčky také zdravou rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Nejméně je tento faktor důležitý v Číně a Indii. Důležité je dále poskytování dobrých služeb zákazníkům, zejména ve Velké Británii. Nejmenší podporu našel tento faktor v Japonsku.

Angažovanost zaměstnanců je tedy třeba posuzovat obezřetně vzhledem ke konkrétnímu kulturnímu a geografickému kontextu.

-kk-
Zdroj: Management Issues - britský portál s novinkami, analýzami a názory z oblasti managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Management Issues