Manažer by měl inovaci podporovat, ne vymýšlet

Inovace je základem obchodního úspěchu. Obchodní bossové proto stále chtějí po manažerech, aby byli více inovační a nápadití.

Dnes jsou samozřejmě nejmodernější obchody několikanásobně více inovační než například před třiceti lety, ale ve vzrůstající konkurenci je to stále málo. Proto jsou manažeři tlačení k tomu, aby své inovační techniky stále zlepšovali.

 

Někteří si ovšem s inovací nerozumějí tak, jak by potřebovali, a tak je důležité vědět, co pro správnou a rychlou inovaci udělat.

 

Nejdůležitější roli v tomto směru hraje management, jehož hlavním cílem je doručovat výsledky tak efektivně a tak výhodně, jak je to jen možné, a hlavním účelem je dostat včas práci od lidí.

Od samotného manažera by se nemělo očekávat kreativní a tvořivé myšlení.

 

Hlavní role manažera je ve správném rozhodování a v odhadu správných odpovědí na různé problémy. I když se inovace od manažera samotného neočekává, měl by být schopen podporovat a zachovávat inovačního ducha týmu.

 

-pk-
Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101