Důležité je zdůraznit, že zpětná vazba týkající se výkonnosti jednotlivých zaměstnanců není pouze záležitostí procesu ročního hodnocení. Naopak hraje důležitou roli průběžně a je na místě například tehdy, když zaměstnanec nepodává očekávaný výkon kdykoli v průběhu roku. Jakékoli připomínky je třeba vyjádřit co nejdříve. Zaměstnanci jsou vděční za zpětnou vazbu, i když nemusí být vždy pozitivní.
Manažeři by měli naslouchat svým zaměstnancům, přijímat jejich myšlenky a dovolit jim přispívat ke společnému cíli. K výměně myšlenek nejlépe poslouží pravidelné schůzky, na kterých budou zaměstnanci vyzýváni k projevení vlastního názoru.
Konkrétní způsob odměňování zaměstnanců záleží na tom, zda firma usiluje o motivování a udržení klíčových lidí. Zároveň je však třeba uvažovat také o otázkách daní. Bonusy mohou motivovat zaměstnance ke společnému cíli, přičemž se dají uplatňovat jako platové položky. V západním světě jsou populárním motivačním nástrojem nejrůznější schémata pobídek v podobě podílnictví.