V současné době pozorujeme na půdě obchodních společností vzrůstající trend zavádění on-line komunikačních nástrojů. Managementy firem je volí proto, že poskytují virtuální pracovní prostředí, snižují administrativní náklady spojené se zaměstnaneckými benefity a komunikací, představují komunikaci v reálném čase pro více účastníků a upevňují prostředí spolupráce mezi zaměstnanci.
Primární metodou distribuce informací a HR služeb zaměstnancům se rychle stávají intranety. Zaměstnanci vítají, pokud jim intranet nabízí design odpovídající každodenním životním událostem, tj. elektronický obchod, samoobsluhu, placení účtů, předpověď počasí, odborné diskusní skupiny, novinky z místního tisku, firemní telefonní seznam, burzovní informace apod. Výhodou firemních intranetů jsou jejich neomezené možnosti. Pro zaměstnavatele znamenají efektivní způsob komunikace se zaměstnanci a zvyšování morálky. Pro zaměstnance pak představují nejlepší cestu k vyřizování každodenních pracovních i osobních potřeb.
-kk-
**Datum vydání:** VI/2004 Zdroj: BLR.com - americký portál věnovaný rozvoji lidských zdrojů, bezpečnosti práce a odměňování Zobrazit přehled článků ze zdroje BLR.com