* Týmy se sice řídí „samy“, ovšem jejich činnost musí směřovat ke společnému cíli celé firmy. Vedoucí takového týmu má spíše úlohu koordinátora, který zajišťuje, aby zde nevznikaly diametrální odlišnosti.
* Vedoucí týmů mají „šestý smysl“ pro případné problémy. Týmy mohou ve své práci experimentovat, když však experiment nevychází, je nutné jej ukončit co nejdříve. Vedoucí týmů již dlouho dopředu poznají, zda je tým úspěšný či nikoli.
* Tým potřebuje svého vedoucího, je však dobré, když si jej vyberou členové sami. Další možností je shromáždění týmu okolo vedoucího – zde se uplatní „soft skills“ vedoucích. Ti musí zajistit, aby se ti správní lidé rozhodli, že právě v tomto týmu chtějí být.
* O peníze jde až v první řadě. Motivační odměny jsou rozdělovány jednotlivým týmům jako celek a týmy rozhodují o tom, komu připadne jaká část. Některé týmy o přidělování hlasují, jiné nechávají rozhodnutí na vedoucím.