2. Oceňte, když se někdo snaží a selže spíš, než když se někdo drží rutiny. Za taková selhání netrestejte.
3. Udělejte z porad příležitost k diskuzi o různých nápadech a problémech. Využijte je jako otevřené fórum, kde je možné promluvit si o nejnovějších událostech a novinkách ve vaší organizaci a byznysu.
4. Ke všem návrhům poskytujte zpětnou vazbu a pravidelně informujte o tom, jak se je daří realizovat. Posílíte tak pocit sounáležitosti, spolupráce a vzájemného respektu.
Jak na společné určování cílů
Nechte tým, ať si cíle nastaví sám. Každý by měl cítit odpovědnost za svá rozhodnutí. Samozřejmě jim k tomu ale musíte trochu pomoci. Svolejte poradu, kde se zaměříte na to, aby každý dobře chápal strategické cíle a iniciativy vaší firmy. Když nic takového není, pak strategické cíle musíte stanovit vy sami.
Potom požádejte tým, aby se s vámi dohodl na přibližně 5 nejdůležitějších metrikách, které vás budou pevně směřovat k vašim společným vizím. Může to být počet nových klientů, procento zákazníků zachráněných před odchodem ke konkurenci nebo počet obchodních schůzek. Pro každou metriku nastavte cíle pro každého jednotlivce i celý tým.