2. Spokojenost se současným stavem
Mnoho obchodníků se po čase dostane do stavu příjemné rutiny. Vydělávají dostatek peněz, vytvořili si zažité pracovní návyky a nechtějí věnovat energii hledání způsobů, jak ještě zlepšit svou práci. Pokud své postupy nemění několik let, je to špatně.
3. Nedůvěra vůči ostatním lidem v organizaci
Obchodníci mají tendenci pracovat samostatně, což je většinou dobře. V případě úkolů, které mohou lépe udělat jejich kolegové, to však je na škodu. Nemá smysl, aby obchodník ztrácel čas, který může věnovat obchodu, kvůli zbytečné nedůvěře.
4. Nedostatečné plánování času
Dobrý time management začíná uvažováním o věcech dříve, než se do nich pustíme. Dobrý obchodník si proto plánuje roční cíle, ale i cíle čtvrtletní, měsíční, týdenní a denní. Je disciplinovaný a hledá objektivní odpovědi na zásadní otázky jako například:
Čeho chci skutečně dosáhnout u tohoto zákazníka?
Proč u mě nenakupují?
Kdo rozhoduje u konkrétního zákazníka?
Proč věnuji tolik času jednomu zákazníkovi a méně jinému?
Jak mohu změnit to, co dělám, abych byl více efektivní?
-kk-
Zdroj: EyesOnSales - populární blog pro profesionály z oblasti obchodu