Průměr věnovaných studiu cizího jazyka se skutečně pohyboval kolem dvou hodin týdně. Požadovaná úroveň znalosti cizího jazyka nebývá součástí požadavků na pracovní místa a poměrně dost společností nemá konkrétní představu o tom, jak dosaženou úroveň měřit. K tomu, aby společnost optimálně využila prostředky, které na jazykové vzdělávání svých zaměstnanců vynakládá - ať již finanční, nebo časové - musí hledat různá chytrá řešení. Jedním z nich je stanovení konkrétního cíle, kterého zaměstnanci, kteří benefit v podobě sponzorované jazykové výuky dostávají, musí v předem daném termínu dosáhnout. Žádná ze společností nemá za cíl být jazykovou školou, která vzdělává stovky lidí, avšak kvalitní znalost cizích jazyků je mnohdy u jejich zaměstnanců klíčem k úspěchu celé společnosti. Nejde jen o přímý kontakt se zákazníkem či zahraniční centrálou společnosti, ale především o přístup k informacím, o schopnost svou firmu dobře prezentovat před mezinárodním publikem a především o posilování konkurenceschopnosti. Article source Business Info - Czech website focused on business and export Read more articles from Business Info