Z průzkumu vyplývá tento trend: Ačkoli se výcviku dostává velké pozornosti médií, procento respondentů, kteří navštěvují podnikem sponzorovaný program se snižuje. Tři ze čtyř respondentů, kteří v posledních šesti měsících prošli nějakým výcvikem, jej navštěvovali, aby si vylepšili své slabiny. Dlouholetý výzkum ale prokázal, že lidé dosahují velkého zvýšení výkonnosti, když se zaměří na další posilování svých silných stránek. Jenže jen jeden z pěti zaměstnanců v Singapuru je v roli, kde může denně využít svého talentu. Úroveň angažovanosti se u respondentů, kteří prošli výcvikem, zvýšila jen mírně. Učení a rozvoj totiž mohou být v izolaci kontraproduktivní. Výzkum Gallup Organization odkryl 12 klíčových oblastí, které musí podnik řídit pro zvýšení angažovanosti zaměstnanců, a poskytnutí vzdělání a výcviku je jen jedna z nich. Podniky se musí zaměřit na všech 12 dimenzí, nejen na jednu.