Co je to průměr, si jistě dobře pamatujete ze školy, ale možná se s ním setkáte i v zaměstnání. Jenže dneska už průměr neuspěje, průměr je mrtvý.
Je vaše společnost průměrná? Pak jste nejspíše průměrní i vy, děláte průměrnou práci, prodáváte průměrný produkt, průměrnému zákazníkovi. Jak tedy udělat vaše produkty výjimečné? Jak se vy stanete výjimečnými?
Hlavně se nesmíte dělat neviditelnými a jen poslušně plnit svou práci. Pokud pracujete jako neviditelní, jedna věc je jistá: chystáte se vyhasnout. Možná ne okamžitě a násilně, ale váš konec se blíží.
Úplně nejhorší je, když v takovém stavu sníte o kariéře. Proto zapomeňte na rizika. Buďte výjimeční. Věřte si. A odejděte z té průměrné společnosti.
-pk-