Jak udělat dojem na šéfa

Ať už usilujete o vyšší plat, vyšší místo nebo vám vaše pracovní etika nedovoluje jednat jinak, pravděpodobně chcete od svých nadřízených slyšet, že děláte dobrou práci. Každý šéf je sice jiný a zaujme jej něco jiného, přesto však existují tři věci, jimiž uděláte dojem na všechny šéfy.

- Věnujte pozornost detailům. Je velký rozdíl mezi tím, dělat něco jen proto, aby to bylo hotové, a dělat to s citlivostí vůči detailům. Nadřízení oceňují, dokážete-li se své práci věnovat detailněji. Budete-li pracovat příliš rychle a přehlížet detaily, může se stát, že přehlédnete něco důležitého a vaše práce se bude muset opakovat.

- Převezměte iniciativu. Uvažujte dopředu a předvídejte, co je třeba udělat. Tyto věci dělejte, aniž by vám to nadřízení museli říkat. Pokud byste stále čekali na upozornění, mnoho šéfů nezaujmete.

- Pomáhejte ostatním v případě potřeby. Ukažte, že máte týmového ducha. O ostatní byste se měli nejen zajímat, ale také jim pomáhat s problémy, které tak odhalíte. Když váš šéf uvidí, že dokážete vidět širší souvislosti a nabídnout pomocnou ruku mimo své běžné povinnosti, bezpochyby uděláte dobrý dojem.

-kk-

Article source Management Issues - British website cntaining practical information, tips and advice to managers
Read more articles from Management Issues