Jak si zařídit domácí kancelář

Na práci z domova je třeba důkladně se připravit. Ať už vás k ní vedou jakékoli důvody, uvažujte, kolik času budete trávit prací, jak často budete sedět  u pracovního stolu nebo zda u něj budete vůbec sedět. Držte se následujících pravidel:

- Dopřejte si prostor. Uvědomte si, jak rychle se pracovní prostor zaplňuje a jak obtížně se pracuje v neuspořádané kanceláři.

- Přemýšlejte o vybavení, které budete potřebovat. Dbejte také na bezpečnost.

- Zajistěte dostatek světla. Práce z domova může znamenat dlouhé hodiny u stolu ve dne i v noci. Náležité osvětlení je proto nutností. Důležitý je také dostatek denního světla.

- I výhled je důležitý. Hodiny u stolu bez ostatních lidí mohou být nudné a ne příliš inspirativní. Snažte se proto sedět tak, abyste někam viděli.

- Počítejte s návštěvami. Budou k vám přicházet klienti? Máte je kam umístit? Je vaše prostředí bezpečné?

-kk-

Zdroj: Startups - Britský server pro začínající podnikatele.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startups