Mít dobrý nápad samo o sobě nestačí. Další krok spočívá v tom, přesvědčit ostatní, že je to skutečně dobrý nápad.
- Znejte fakta, ale nespoléhejte jen na ně. Podejte svůj nápad jako silné vyprávění.
- Mluvte se správnými lidmi. Zjistěte, kteří klíčoví lidé budou o osudu vašeho nápadu rozhodovat. Zajímejte se o jejich zpětnou vazbu a pracujte s jejich podněty.
- Buďte relevantní. Propojte své nápady s prioritami těch, kterým je chcete prodat.
- Zajistěte si podporu. Čím širší podporu pro svou myšlenku získáte, tím obtížnější bude ji zamítnout.
- Představte myšlenku v menších částech. Rozdělte svůj argument do menších částí, abyste zbytečně nezahltili a neodradili.
- Připravte se. Předvídejte otázky, které v souvislosti s vaším nápadem mohou vyvstat.
- Prezentujte s přesvědčením. Ujistěte se, že dáte najevo svou důvěru v to, s čím přicházíte.
-kk-