Jak na finanční vzdělávání zaměstnanců

Manažeři působící ve výrobní sféře si často uvědomují, že jejich zaměstnanci mají zkreslené vnímání finančních záležitostí. Rádi by jim v tomto směru pomohli, mají však negativní zkušenosti s tím, jak zaměstnanci vzdělávání v této oblasti přijímají. Když už se zaměstnanci dostaví na seminář, ruší nebo provokují přednášející, případně jim nevěnují pozornost.

Pokud chce taková firma ve finančním vzdělávání zaměstnanců uspět, měla by v první řadě hledat poskytovatele, kteří mají zkušenosti s náročným publikem. Dále je třeba zvážit následující:

- Potřeby zaměstnanců. Proveďte průzkum mezi zaměstnanci, abyste zjistili, co považují za důležité se naučit.
- Příprava přednášejícího. Věnujte čas diskusi s přednášejícím, abyste upozornili na dřívější problémy s finančním vzděláváním zaměstnanců.
- Správná osnova. Ujistěte se, že obsah semináře a uváděné příklady budou vycházet z výdělků a finanční situace zaměstnanců.

-kk-
Zdroj: Workindex.com - rozcestník k řešením v oboru lidských zdrojů, nové informace pro personalisty
Zobrazit přehled článků ze zdroje Workindex.com