Odborníci vidí budoucnost velkých společností v decentralizovaných týmech. Jejich výhodnou je zejména fakt, že manažeři již díky tomu nebudou frustrováni prací v příliš úzkém kontaktu s podřízenými. Manažerům též odpadne náročné cestování napříč různými kulturami a časovými pásmy. Členové týmů navíc už nebudou nuceni trpět pocitem, že osazenstvo jejich skupiny je neslučitelné.
Existuje spousta taktických přístupů k vytváření virtuálních týmů. Celkový strategický přístup k jejich vytváření však spočívá vždy ve stejných krocích. Nejprve je třeba vytvořit širokou pracovní komunitu. Dále pak určit její obchodní vizi a věřit v sílu vize pro konkrétní tým. Sdílení důvěry a nadšení je v rámci virtuálního týmu velice důležité. Slouží jako nejsilnější motivace. Article source The CEO Refresher - a U.S. website focused on management Read more articles from The CEO Refresher