Jak Google vzdělává své obchodníky?

Udržet aktuální znalosti tisíců obchodníků v neustále se vyvíjejícím prostředí internetového byznysu a reklamy – to je úkol manažerů vzdělávání společnosti Google. Jelikož si jeho obchodníci po celém světě nemohou dopřát luxus znalosti pouze jednoho či dvou produktů, ale celého portfolia, které se navíc velmi rychle rozvíjí, upustil Google od tradičních školení v učebnách. O tom, jaké metody školení obchodníků Google uplatňuje, informoval americký server Fastcompany.

Každý druhý pátek probíhá v Googlu telefonická konference pro obchodníky s názvem Product Spotlight. Moderátor v ní hovoří s produktovými manažery o novinkách a obchodníci mohou klást své dotazy. Konference může probíhat i online a bývá doprovázena tematickými slidy nebo videi.

Jednou za čtvrtletí připravuje Google pro své obchodníky obsáhlejší školení s názvem SalesPro. Časově se jedná asi o šest hodin online vzdělávacího obsahu, který se zaměřuje vždy na jednu strategickou záležitost, jako je například display reklama nebo mobilní byznys. Školení je rozděleno do maximálně sedmiminutových bloků, které obchodníci mohou shlédnout na počítači či mobilním telefonu, ať už sedí v kanceláři nebo například cestují do práce. Znalosti nových informací pak prověřují online hry a kvízy.

-kk-

Zdroj: Fast Company - portál předního amerického magazínu pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Fast Company