Informace hezky po lžičkách

Autor si všiml rušivého trendu, který se v poslední době objevuje v interních výcvikových programech pro zaměstnance. Je zde tendence vecpat do zaměstnanců tolik informací, kolik je možné. Ve výsledku pak vypadají studenti odcházející z kurzu jako živoucí mrtvoly. Většinou jsou to dvě až tři hodiny mezi dvěmi přestávkami, kdy jim instruktor lije do mozků ohromné množství informací. Ale jaká je jejich hodnota, když je zaměstnanci nepochopí, nezapamatují si je a nestráví pro jejich budoucí využití.

Profesionální trenéři vědí, že časový interval lidské pozornosti, po který jsme schopni přijímat informace, je 45 minut. Potom se zamlží oči a instrukce jsou pouhým bzučením někde vzadu v hlavě. Nejlepším způsobem, jak předávat hodnotné informace, je zamítnout myšlenku, že jim musíte sdělit všechno, co víte. To usnadní celý učební proces. Lidé se učí různými způsoby, poskytněte jim čas, aby se učili praxí a interakcí s ostatními. Rozdělte je do menších zvladatelnějších skupin, naplánujte 10-15 minutovou přestávku každou hodinu a požádejte je, aby udávali tempo, a řiďte se podle nich. Tak budou mít zaměstnanci čas utřídit si znalosti a strávit je.
-ba-
Article source Vault.com - americký portál a online komunita zaměřená na rozvoj kariéry
Read more articles from Vault.com