Mezi držiteli ceny za chybu měsíce nechyběla v průběhu let ani ředitelka Marcie Brogan. Ocenění dostala za nedostatečnou přípravu materiálů na důležitou prezentaci. Vypracovala podklady, vytiskla a sešila do jednoho dokumentu. Zapomněla však zkontrolovat, zda jdou strany správně za sebou (což nešly) a v okamžiku předávání dokumentu klientovi navíc zjistila, že část materiálů vytiskla v neaktuální verzi. Poučila se tak, že se nevyplácí podceňovat kontrolní fázi přípravy.
Další cena byla cena udělena například PR manažerovi, který rozesílal vánoční dárky klientům. Jedním z dárků byla totiž sada tří leopardích chráničů na golfové hole, což se manažerovi zdálo na první pohled rozpoznatelné, takže příjemcům nespecifikoval, co to ten dárek vlastně je. V děkovných dopisech pak klienti vyjadřovali firmě radost nad novými zahřívači na lahve s vínem nebo pantoflemi. Jeden klient dokonce poděkoval za palčáky, jen mu bylo divné, proč jsou tři.