Firmy by měly investovat do manažerské komunikace

Zaměstnanecké výhody – benefity – jsou zbraní, kterou firmy bojují o kvalitní zaměstnance. Do nedávna na tomto poli vítězila služební auta. Dnes je to spíše možnost vzdělání a osobního rozvoje.

Firmy, které se v žebříčku top zaměstnavatelů umísťují na předních pozicích, věnují velkou pozornost vzdělání a rozvoji svých lidí. Tak zabijí dvě mouchy jednou ranou: ambiciózní pracovníci vítají možnost zdokonalit se a naučit se něco nového a firmy také nepřijdou zkrátka. Čas a finance, které jsou ochotny vložit do svých zaměstnanců, se jim vrátí v podobě lepších výsledků.

Mezi oblíbené patří kurzy cizích jazyků, ale také tréninky komunikačních technik a dalších zručností.Do komunikace by měly firmy investovat nejvíc. Tajemství úspěchu mnoha firem je totiž ve správné komunikaci.

Nesprávná komunikace je velkým problémem hlavně u lidí, kteří vedou nebo chtějí vést pracovní týmy. Je totiž „životně“ důležité, aby každý zaměstnanec přesně věděl, jaká je jeho úloha v každém strategickém plánu a jaký výsledek se od něj očekává. Vysvětlit mu to musí právě manažer.

-pk-
Zdroj: Sme.sk - zpravodajský server slovenského deníku SME
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sme.sk