- Otevřené pozice inzerujte i dovnitř firmy – dejte svým zaměstnancům vědět, že se chystáte nabírat lidi. Můžete také umístit formuláře pro odeslání žádosti o pracovní místa přímo na intranet ve formě dotazníku, nebo si nechat životopisy zasílat pomocí nějakého jednoduchého procesu.
- Otevřete fóra, kde bude možné diskutovat o budoucím růstu vaší firmy. Informaci o fóru zveřejněte také na blogu.
- Na intranetu mějte informace pro nové zaměstnance. Nechte tam školicí materiály a další relevantní informace. Vaši noví zaměstnanci to ocení.
Dobrovolnictví zlepšuje spokojenost s prací, tvrdí web business2community.com.
- Udělal nějaký váš kolega něco skutečně pozoruhodného, něco navíc? Nebo se v organizaci, se kterou spolupracujete, děje něco zajímavého? Obojí propagujte a umístěte na váš blog i do newsletteru. Také poděkujte zaměstnancům, kteří udělali něco navíc.
- Nabízejte příležitosti pro dobrovolnictví. Pro vaše zaměstnance může být těžké zničehonic začít s dobrovolnickými aktivitami. Proto je pobízejte, ať se dobrovolnických akcí zúčastňují společně.Budou se pak cítit více vzájemně propojeni.
- Také zvažte, zda nedarovat neziskovým organizacím část pracovní doby svých zaměstnanců. Nebo můžete svým zaměstnancům za dobrovolnictví nabídnout extra volno.
-jk-