Rychlé rozhodování a odpovědnost
Podle Leadership Now platí, že vedoucí musí umět rychle a na místě dělat velká rozhodnutí. A necítit se přitom vystresovaně nebo nervózně. Řada těchto rozhodnutí je těžkých a mnoho z nich výrazně ovlivní celou řadu lidí. Naučit se správně a rychle rozhodovat a brát za svá rozhodnutí odpovědnost je tedy základní potřebou vedoucího obchodního nebo jakéhokoliv jiného týmu.
Krátkodobý a dlouhodový výhled
Vše, co vedoucí týmu činí, je v souladu s jak krátkodobým, tak i dlouhodobým výhledem. Uvědomuje si souvislosti vzhledem k dalším plánům a zajišťujte tak udržitelnost svého úspěchu. Pomáhá ostatním plánovat jejich aktivity tak, aby dohromady směřovaly k úspěchu celého týmu.
Neustálé vzdělávání
Dobrý vedoucí se nikdy nepřestane učit. Neustále se vzdělává, sleduje nové trendy a je vždy o krok napřed před ostatními. Vzdělává se jak v oblasti hard skills, tak i v oblasti soft skills, jako je komunikace, leadership a podobně.
Obklopení se chytrými lidmi
Neustálé vzdělávání a posouvání se dopředu sebou nese nutnost obklopovat se i zkušenými, chytrými a ambiciózními lidmi, kteří vám mohou poradit. Úspěšný vedoucí se takovými inspirativními lidmi vždy obklopuje a je připraven naslouchat jejich radám i zkušenotem.
-mm-