Zkraťte porady
Podle serveru BusinessKnowHow musí být ranní porady krátké a stručné. Nesmí přesáhnout cca 15 minut. I kdyby se nemělo probrat vše, co je na pořadu. Hlavním úkolem rychlých ranních porad je namotivovat pracovníky k práci daný den, nikoliv je naopak unavit.
Nezapomeňte na chválu pracovníků
Mnoho manažerů sklouzává k tomu, že řeší akorát problémy. Na tom není samo o sobě nic špatného, ovšem pouze pokud jsou problémy vyváženy stejnou měrou i chválou na jednotlivé prodejce. Motivujte pozitivně a pamatujte, že dobré slovo vedoucího může působit zázraky.
Pozvěte jen relevantní účastníky
Nejen ranní porady často vypadají tak, že na nich většina lidí sedí zbytečně, protože se jich probíraná témata nijak nedotýkají. Zvěte na ranní porady jen ty lidi, kterých se porada skutečně týká.
Věnujte pozornost podnětům zaměstnanců
Ranní porady by neměly být čistě mentorským monologem, spíše interaktivním brainstormingem, ve kterém jednotliví lidé mohou říkat, co chtějí. Vedoucí týmu by měl naslouchat podnětům obchodníků, protože mnohdy mohou mít zajímavé vhledy do různých problematik.
-mm-