Tyto rady přinesl server INSEAD Knowledge.
Zlozvyk první: Máte vize, ale nepřetavujete je do praxe
Prvním, častým zlozvykem, je ten, že manažer je jakýsi snílek. Vizionář, který má spoustu dobrých nápadů, ale málokteré implementuje v praxi. I když jsou vize a iniciativy důležité, neméně důležité je pak umět je spolu se svým týmem převádět do praxe.
Zlozvyk druhý: Nevzděláváte se
Rozvoj zaměstnanců je jedním z hlavních úkolů manažera. Mnozí manažeři ale zapomínají na své vlastní vzdělání. Neustále se vzdělávejte, rozvíjejte a učte se nové věci.
Zlozvyk třetí: Komunikujete se všemi podřízenými stejně
Každý podřízený je trochu jiný a každý proto vyžaduje o něco jiný přístup. A to se týká i komunikace. Vylepšete své komunikační dovednosti tím, že se naučíte přizpůsobovat se člověku, se kterým mluvíte, a zlepšíte si tak se svými podřízenými vztah.
Zlozvyk čtvrtý: Nejste k zastižení
V dnešní době velmi častý (a velmi otravný) zlozvyk. Manažeři jsou tak zahlceni schůzkami, prací a úkoly, že nejsou k zastižení. Neustále někam přebíhají, posouvají schůzky, chodí všude pozdě. A co nejhůř, nemají na své podřízené čas. Nebuďte takovým manažerem a vždy mějte vyhrazen čas na své podřízené.
-mm-