Co vám chtějí říci vaši obchodníci?

Ilustrační snímek

Odborný server Sales & Marketing Management se v jednom z aktuálních článků zaměřil na zajímavou oblast spolupráce obchodních manažerů s obchodníky. Výsledkem je seznam věcí, které by obchodníci rádi řekli svým nadřízeným, ale často k tomu neseberou odvahu. To se pak samozřejmě podepisuje na kvalitě práce, kterou odvádějí. Co vám tedy vaši obchodníci chtějí říci?

  • Neříkejte mi, že nemám nabízet slevu zákazníkovi, kterému pak sami nabídnete stejnou slevu, kterou jsem navrhoval.

  • Když mi řeknete, že mému zákazníkovi zatelefonujete sami, tak mu skutečně zatelefonujte.

  • Když vás požádám o radu, nedělejte mi přednášku. A nedávejte mi najevo, že když se na něco ptám, schválně se vyhýbám své práci.

  • Když pracujete se mnou, věnujte mi plnou pozornost. Domluvíme-li se předem, nevymlouvejte se na neočekávané události.

  • Nesnažte se mě přesvědčit, že jste nejlepší obchodníci na světě.

  • Pokud chcete vyřizovat obchodní telefonáty, nedělejte manažera, ale řadového obchodníka.

  • Pomozte mi, když potřebuji navázat kontakt s vyššími představiteli firem, které se snažím získat jako zákazníky.

  • Uvědomte si, že když na mě budete křičet, že neplním své kvóty, nijak mi tím nepomůžete.

  • Neraďte mi, co mám dělat, když se ve stejné situaci sami chováte jinak, než říkáte.

-kk-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management