Průzkumu se zúčastnily téměř čtyři stovky osob, které využívají telefonických konferencí alespoň jednou za čtvrt roku. Devět z desíti respondentů pak připustilo multitasking. Mezi nejčastější aktivity vykonávané při konferenčních hovorech patří vedle vyhledávání diskutovaných materiálů práce na jiných projektech, čtení elektronické pošty, konzumace potravin, domácí práce, prohlížení internetových stránek, nakupování on-line či čtení časopisů. 36 procent dotázaných dokonce vyřizuje jiné telefonní hovory. Pokud jde o místo, výjimkou není konferenční volání z odpočíváren, automobilů, ložnic, kuchyní, bazénů nebo benzínových pump.
Výsledky tohoto průzkumu upozornily na nízkou úroveň respektu účastníků k poradám jako takovým. Otázku zůstává, zda by to pořádání osobních setkání mohlo změnit. Polovina respondentů totiž má zato, že jakékoli porady nestojí za nutnou přípravu ani cestování.