2) Dovedou experimentovat s novými identitami a znovuobjevovat a opětovně definovat sebe sama.
3) Jelikož neznají místní kulturu a její pravidla, musí spoléhat na své kreativní myšlení.
4) Umějí se rychle učit nové věci a nové způsoby přemýšlení. Chápou emoční aspekty transformací a změn všeho druhu.
Manažeři si musí uvědomit, jak unikátní takoví pracovníci jsou
Manažeři, kteří ve svém týmu mají globálního kosmopolitu, by si měli uvědomit, jak takový zcestovalý pracovník může použít zmíněné dovednosti. Je k tomu potřeba vést s ním dialog, protože jinak manažer nezjistí, co jej skutečně motivuje. Tito pracovníci často o svých zážitcích nezačnou mluvit sami. Také často pokládají svou schopnost přizpůsobit se změnám a potýkat se s komplexními problémy za zcela běžnou. Jenže to je právě vzácná dovednost. Proto mohou firmám, pro které pracují, hodně pomoci s budováním mostů mezi rozdílnými kulturami a stejně tak i s řešením komplexních výzev.