Jestliže management chce, aby zaměstnanci byli skutečně kreativní, motivovaní a spokojení, měl by je podporovat v dělání chyb. Zaměstnanci by podle článku měli být seznámeni s tím, že budou potrestáni, nedopustí-li se žádné chyby. Je také možné specifikovat jim počet chyb, kterých se mají dopustit například týdně a odměnit je, pokud tento počet přesáhnou. V první řadě je třeba jim věřit.
Dopustí-li se zaměstnanec chyby, řešení by mělo probíhat v poklidu. Manažer by měl zjistit, co se stalo a ujistit se, že se všichni poučí a chyba se již nebude opakovat. Poučení pak přinese změnu v přístupu či chování zaměstnanců na určité úrovni. Organizace, které se mění a úspěšně vyvíjejí dokáží riskovat a dělat chyby. Chyb si také dokáží vážit. Pokud zaměstnanci udělají všechno pro úspěch, který se nakonec nezdaří, je třeba odměnit je.