Komunikační dovednosti
Jak uvádí server Future Talent Learning, komunikační dovednosti se hodí skutečně každému. Zlepšením komunikace vylepšíte jak interní procesy, tak i interakci s klienty, obchodními partnery nebo jinými týmy.
Zvládání stresu a duševní hygiena
Umění zvládat stres, naučit se organizovat si svůj čas tak, aby se dotyčný nezhroutil, a naučit se základy duševní hygieny se hodí v řadě případů – v osobním i pracovním životě. Tímto školením byste měli povinně procházet i vy – tedy týmoví manažeři. Abyste lépe věděli, jak funguje lidská psychika, a nekladli tak na podřízené například nereálné požadavky.
Projektové řízení
Téměř vše, co v práci děláme, je nějaký projekt. Plánování schůzky s klientem, příprava obchodní nabídky, realizace nějaké stavby nebo vymýšlení nových procesů – to všechno jsou menší nebo větší projekty. A všechny se dají řídit různými způsoby. Školení v projektovém řízení se tedy pozitivně projeví na práci víceméně jakéhokoliv pracovníka.
Techniky rozhodování
Když ovládneme různé rozhodovací techniky, tedy schopnost nacházení toho nejlepšího možného řešení, využijeme je každý den hned několikrát. Dělat správná, rychlá a racionální rozhodnutí znamená být produktivnější a efektivnější ve své každodenní práci.
-mm-