Průzkum ukázal, že lidé stále více investují do svých domovů. Chtějí se cítit bezpečně, pohodlně a příjemně. A ne všichni muži mají dnes čas na kutilství. Nabízí se tedy dostatek prostoru pro zručné, kteří jsou ochotni dojíždět do cizích domovů, ale často i kanceláří. Nemusí jít vždy o opravy, někteří lidé jsou ochotni investovat například do designérských prací, do úplné přestavby bytu nebo do nábytku na míru.
Další otevřenou oblastí je outsourcing. Podniky často nemají dostatek času na to, aby si samy vedly dokumentaci, správu znalostí nebo finanční či právní agendu. Rádi si je proto zaplatí, zbaví se tak vlastní zodpovědnosti a mnohých starostí.
Málokdo by čekal, že také v oblasti vzdělání se dá úspěšně podnikat a přitom prosperovat. Šanci mají především vzdělávací služby, které jsou časově i prostorově pružné. Důležitá je specializace, ať už půjde o jazyky, vzdělávání manažerů nebo například o kurzy z oblasti výpočetní techniky. Možností je celá řada, dobrá kvalifikace zaměstnanců je totiž na trhu práce stále žádanějším artiklem.
Firmy, poskytující spolehlivé služby v oblasti zabezpečení dat a informací, jsou dnes také nedostatkovým zbožím. A to jak v oblasti Internetu nebo ve vnitřní správě znalostí pomocí IT, tak přímo v oblasti fyzického zabezpečení a ochrany dat, případně poskytování úložných prostor.
Ať už se ale pustíte do jakéhokoli z uvedených oborů, několik pravidel platí úplně pro všechny. Základem je dobrý obchodní plán, účinná reklama a zpočátku především spousta trpělivosti.
**Datum vydání: II/2002** Article source bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům Read more articles from bcentral