Během dovolených voláme méně často do svých firem

Když jsem pryč, neočekávejte, že zavolám! - Tak to funguje u mnohých drobných podnikatelů v době, kdy odjíždí na dovolenou.

Přestože procento amerických vlastníků, kteří plánovali alespoň týdenní letní dovolenou, bylo oproti loňskému roku zhruba stejné, tj. asi 67 %, podle průzkumu American Express se méně spojovali s podnikem. Asi 51 % z nich plánovalo kontakt s firmou alespoň jednou denně (oproti loňským 57 %), 18 % bylo rozhodnuto být ve styku s firmou několikrát denně (pokles o 8 % oproti roku 2004). Asi 14 % se ozývalo jen jednou za několik dní. Počet těch, kteří měli v plánu se s firmou nespojit vůbec se zvýšil na 27 % oproti loňským 22 %.

Čím více zisku firma generuje, tím uvolněnější se zdají být její manažeři. Asi 74 % majitelů firem se ziskem více než 200 000 USD si bere nejméně týden volna během léta oproti 60 % těch, kteří vydělávají méně. Nejméně třetina respondentů se chystala spojit dovolenou se služební cestou, s tím, že by mohli ušetřit peníze i čas.

-av-
Zdroj: Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startup Journal