1. Žádné přestávky
Pracovat bez přestávek je ve výsledku kontraproduktivní. Podle serveru INC.com byste si každou hodinu minimálně měli dát několikaminutovou přestávku. Vaše práce pak bude efektivnější, soustředěnější a kreativnější.
2. Spánkový deficit
Málo spánku je jedna z civilizačních chorob, které se dříve nebo později projeví ve vašem osobním i pracovním životě. Nepodceňujte nedostatek spánku a naučte se brát spánek jako prioritu.
3. Neschopnost naslouchat zaměstnancům
Každý manažer se může mnoho naučit od svých podřízených. Jejich podněty mohou poskytovat jedinečný vhled do dané problematiky. Ne každý manažer ale svým zaměstnancům naslouchá, a to je špatně.
4. Aktivní prokrastinace
Mnoho lidí je v práci vytíženo aktivitami, které vlastně vůbec nejsou produktivní. Čas je drahocenná komodita, se kterou je nutné zacházet maximálně obezřetně. Neschovávejte se za neproduktivní práci s myšlenkou, že něco děláte.
5. Nerozdělování práce
Mnozí manažeři radši dělají vše sami, než aby práci delegovali na kolegy a podřízené. Pokud ale tento zlozvyk dosahuje takové míry, že vás omezuje, měli byste se zamyslet, jestli jste obklopeni těmi správnými lidmi, když jim tolik nevěříte.
6. Tolerování zastaralých technologií
Málo investic do nových technologií a softwaru může ve výsledku silně negativně ovlivnit výsledky celého týmu. Nezaostávejte za vývojem a nedávejte konkurenci výhodu tím, že budete používat zastaralé technologie.
-mm-