6 postrachů networkingových akcí

Networkingová setkání mohou mít celou řadu podob. Celá řada lidí si také klade otázku, zda tyto akce skutečně pomáhají k získání dobrých kontaktů, nebo je pouze obírají o čas. Co se však stále opakuje, je skladba účastníků. Existují totiž určité typické charaktery, které najdete na každé networkingové akci. Jaké to jsou?

Server hrcommunication.com popsal šest nejčastějších, jimž byste se měli raději vyhnout.

Barbie a Ken

Jsou náležitě vyfintění a přicházejí proto, aby se na ně ostatní dívali a záviděli. Většinou na nich nicméně není nic k vidění.

Pijavice

Není pro ně příjemné setkávat se s novými lidmi, a tak se chytají hned nejbližšího člověka a drží se jej celou dobu.

Příliš důležitý člověk

Je to ten, který dává jasně najevo, že jeho účast na akci je naprostou ztrátou času. I když se k němu dostanete, po pěti vteřinách si vás nebude pamatovat.

Nováček

Každý někdy začíná, některým to však jde hůře než ostatním. Neustále mluví o tom, že jsou na podobné akci poprvé a ptají se, co mají dělat.

Příliš ambiciózní člověk

Není spokojen, dokud si nepotřese rukama se všemi a nerozdá všechny své vizitky. Většinou mluví tak rychle, že mu nikdo nerozumí.

Opilec

Téměř vždy se najde někdo, kdo to přežene s konzumací alkoholu. Konverzace s ním je skutečnou ztrátou času.

-kk-

Zdroj: HR Communication - americký server věnovaný HR a interní komunikaci
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Communication