Tyto tipy vychází z článku na Forbesu.
Jděte příkladem
V prvé řadě je nutné, abyste vy sami coby manažeři šli podřízeným příkladem. Nesetrvávejte příliš dlouho v zaběhnutých pořádcích a nedělejte věci určitým způsobem jenom kvůli tomu, že „se to tak dělalo vždy“. Snažte se o neustálé zlepšování procesů a hledejte nové příležitosti.
Dělejte si pravidelně audit vašich týmových procesů
To, že vám například týmová komunikace celkem dobře funguje, ještě neznamená, že nemůže fungovat ještě lépe. Pravidelně si procházejte a analyzujte procesy ve vašem týmu a hledejte možnosti, jak je vylepšit.
Podporujte podřízené v tom, aby se ozývali s novými nápady
Status quo ve vašem týmu nikdy nepřekonáte, pokud neumožníte svým podřízeným vyjadřovat se a přicházet s nápady. Podporujte své pracovníky v inovacích a naslouchejte nápadům, které mají.
Zlepšete v týmu přístup ke změně a k chybě
Překonávání statusu quo a hledání nových, lepších cest vyžaduje změnu přístupu ke změně. Změnu je nutné vidět jako příležitost a nutnost, nikoliv jako hrozbu. Stejně tak je nutné, aby se ve vašem týmu změnil i přístup k chybám. Ty je nutné brát jako nutnou součást rozvoje a posunu směrem kupředu.
Zajímejte se na týmové úrovni o konkurenci, nové technologie a moderní trendy
Nechcete jako tým stagnovat a navždy zamrznout ve statusu quo? Tak se zajímejte o možnosti, které nabízí moderní doba. Informujte svým tým o novinkách v oboru a podporujte podřízené v tom, aby se zajímali i o to, co dělá vaše konkurence.
-mm-