Systematický přístup a organizace práce
Jak uvádí The Muse, správný vedoucí důkladně plánuje. A co víc, má pravidelně nastavené chvíle, kdy plánuje další strategie a systematizuje svoji budoucí práci.
Schopnost naslouchat
Vedení ostatních je interaktivní proces. Bez schopnosti naslouchat ostatním a bez ochoty skutečně přemýšlet nad tím, co nám jiní lidé říkají, se nikdy nemůžeme stát dobrým vedoucím.
Pomáhání ostatním
Další klíčovou vlastností leadera je ochota a schopnost pomáhat ostatním, dávat jim rady, mentorovat je (v pozitivním smyslu). Z vašeho chování by mělo být jasné, že vám jde o to, aby ostatní nalezli to nejlepší v sobě.
Přizpůsobivost
Vedoucí by si měl uvědomovat, že každý jedinec je specifický. Svým jednáním své podřízené inspiruje, ale zároveň při jednání s různými lidmi je schopen bavit se s nimi způsobem, který jim vyhovuje.
Ochota delegovat práci
Vedoucí by neměl pouze vše dělat sám a nejlépe, ale měl by ostatním dávat určitou míru autonomie a důvěry. Musíte vědět, v čem je kdo dobrý, a v této aktivitě jej maximálně podporovat.
-mm-