- Využívejte všechny komunikační kanály. Jednou z nejčastěji přehlížených součástí efektivního zavádění změn je správné využití všech komunikačních médií a metod. Komunikační média by měla zahrnovat e-mail, hlasovou poštu nebo vizuální pomůcky během prezentací. Komunikačními metodami se rozumí komunikace tváří v tvář a také před a po poradách.
- Zaveďte prvky strategického plánování a udržitelnosti. Doby pětiletých nebo desetiletých strategických plánů již minuly. Například díky Internetu dnes totiž změny probíhají mnohem rychleji. Přesto by vaše plány měly zahrnovat podporu probíhajících změn a soustředění na dosažení firemních cílů, veškeré interní faktory (systémy, personál, finance..) a určitý směr a hodnotu. Každý plán by měl odpovídat na otázku, zda je daná aktivita zaměřená na to, co je pro firmu nejdůležitější.
-kk-
Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry