- Důvěra na prvním místě. Vždy lidem důvěřujte, dokud nezískáte dobrý důvod k opaku. Neznamená to však nedbalost a lhostejnost (viz delegování a koučování).
- Tolerujte chyby. Připouštějte si své chyby a veďte k tomu i ostatní. Poučte se a jděte dál. Snaha o eliminování možnosti vzniku chyb ukazuje nedostatek důvěry.
- Zlepšujte komunikaci. Říkejte pravdu, lidé nechtějí žít v nevědomosti. Ticho vede k nejistotě a strachu. Buďte také pokorní a respektujte názory ostatních. Vyzývejte ke sdílení myšlenek.
- Podporujte loajalitu. Buďte loajální k nadřízeným, podřízeným i kolegům. Totéž očekávejte od ostatních. Měli byste vědět, co je důležité pro lidi, které vedete, a zasazovat se o to. Jasně vyjadřujte své názory, než dojde k rozhodnutí. Jakmile bude rozhodnuto, plně toto rozhodnutí podporujte. Nepomlouvejte.
-kk-
Article source Management Today - website of a UK management magazine