Většina lidí se musí naučit, jak být dobrým vedoucím. Někteří vyvolení jedinci se ale s manažerskými schopnostmi narodili. Jak poznáte, že jste onen druhý případ a…
Menší či větší konflikty se nevyhýbají žádnému týmu. I pokud váš tým…
Málokterá věc dovede povzbudit loajalitu a spokojenost pracovníků jako…
Mezi důvody, kvůli kterým zaměstnanci nejčastěji podávají výpověď, na…
Čím spokojenější zaměstnanci ve vašem týmu budou, tím budou produktivnější,…
Etický leadership. Termín, se kterým se v anglicky psané odborné…
Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se…
Manažeři mají celou řadu úkolů. Musí nejenom vést své podřízené či hlídat…
Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera.…
Manažeři musí jednat (a vyjednávat) poměrně často. S klienty, s …
Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto…
Společenské akce, týmové porady, setkání odborníků, konference a podobné…
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma,…