Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Naučte se mluvit tak, aby vás lidé rádi poslouchali

Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví. Ať už se jedná o soukromý život nebo kariérní postup – bez schopnosti efektivně…

Šest způsobů, jak více zapojit a nadchnout pracovníky zákaznického servisu

Psychika, motivace a nadšení pracovníků hrají v zákaznickém servisu…

4 tipy, jak si udržet pozitivní přístup i za doby krize

Pandemie koronaviru není jediná krize, kterou budete muset během svého…

Nenechte se při rozhodování ovlivnit strachem

Někteří lídři dokáží i v krizi zachovat chladnou hlavu. Další nepříznivý…

4 důvody, proč je empatie klíčová při vedení lidí

Člověk na vedoucí pozici musí mít celou řadu specifických vlastností. Mezi…

6 osobních výzev, které významně změní váš život

Pokud máte pocit, že každý den je stejný jako ten předchozí, stagnujete a…

Jak z pozice manažera tým nadchnout pro společnou vizi

Na pozici vedoucího je jedním z vašich nejdůležitějších úkolů nabídnou…

Vypěstujte si nervy z oceli a orientaci na výsledky stejně jako extrémní sportovci

Je známo, že extrémní sportovci mají skutečně pevné nervy a odhodlání pro…

icon Nenechte se brzdit covidem. Pět důvodů, proč se v době lockdownu soustředit na sebevzdělávání

Všichni toho už máme dost. Lockdown trvá s menšími přestávkami již více než…

Staňte se nenahraditelnými

Kdo by se nechtěl stát pro druhé nepostradatelným člověkem? Zvláště v době,…

Jak naučit tým zákaznického servisu lépe komunikovat s klienty

Empatie a umění komunikace jsou pro zaměstnance pracující v zákaznickém…

4 praktické přístupy, jak vytvořit motivační kontext pro váš tým

Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu,…

Reportáž: Vytvářejte z vašich dat vizuálně atraktivní reporty pro lepší rozhodování

Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „…

Výpis 716728 z celkem 6529