Organizace práce a time management jsou základními předpoklady k efektivní a produktivní práci. Když se vám stane, že máte 15 minut navíc, může se to zdát jako moc…
Pandemie, stres, práce z domova, snaha vyvážit osobní a pracovní život.…
Skutečně dobrý a inspirativní lídr musí umět vyvážit řadu zdánlivě až…
Máte osobnostní vlastnosti, které vás předurčují k tomu stát se efektivním…
Syndrom vyhoření je závažný duševní kolaps, při kterém dotyčný ztratí zájem…
Ať už je váš názor na zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga jakýkoliv,…
Dlouhodobý stres je takový tichý zabiják. Nejenže postupně ničí naši…
Pandemie Covidu-19 změnila mnohé. Mimo jiné výrazně rozšířila tzv. hybridní…
Moderní doba je specifická mimo jiné vysokou mírou prokrastinace a…
Jedním z důležitých poslání manažera je zvedat zdravé sebevědomí svých…
Ne každý, kdo je na manažerské funkci, je skutečně dobrým a úspěšným…
Jednu věc lze říct dvaceti různými způsoby. A často to není obsah zprávy,…
Jedním z klíčových úkolů manažera je předat svému týmu určitou vizi a…