Úspěšní manažeři vědí, že je nutné stavět na vztahu nejen k zákazníkům, ale také k zaměstnancům. Proto se snaží plánovat postupy, které přispívají k jejich…
Konflikty na pracovištích byly a budou. Na každém pracovišti nastane…
Pokud jde o hodnocení výkonnosti zaměstnanců, měla by si veřejnost uvědomit…
Existuje spousta kurzů, které mají manažery naučit správnému vedení.…
Velké západoevropské firmy nechtějí umožnit svým zaměstnancům práci z…
Veškeré manažerské teorie usilují o dosažení toho, aby zaměstnanci byli…
V současné době probíhá spouštění webové stránky PraiseEmployees.com,…
PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto,…
Právě v dobách krize se často prokáže, jak má firma kvalitní vedení.…
Je věta Odmítám vypovídat. skutečně mottem všech dnešních manažerů? Zmizela…
Války mezi pohlavími byly a budou. Ženy a muži spolu v moderní době soupeří…
Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa…
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již…