Komunikační dovednosti nejsou jen jedním ze základních předpokladů úspěchu v zaměstnání, ale i dobrých vztahů na pracovišti. Každý zaměstnanec musí denně komunikovat…
Pokud se cítíte neustále unavení, pravděpodobně…
Americké statistiky ukazují, že stále více manažerů se během dovolené…
Když Peggy Yu a její manžel založili v roce 1999 on-line obchod s knihami…
Porady patří mezi nejméně oblíbené součásti moderního byznysu. Jen v USA…
Většina lidí si při jednání myslí, že dokáže rozlišit situace, v nichž může…
Časově náročná práce znemožňuje udržování důležitých kontaktů. Alespoň si…
Dovolená zavede mnohé z nás na jih Evropy, kde se můžeme setkat s různými…
Když začínáte s podnikáním, může se vám hodit pomoc od přátel. Přítel je…
Většina manažerů se domnívá, že je výhodnější vychovávat si vlastní vůdce,…
Více než třetina britských firem postrádá postupy pro řízení zákaznických…